Pengumuman dari Webmaster....  

Wednesday, November 09, 2005


Saya sebagai Webmaster Ayah Pin nie berbanyak mintak Maaf di atas jangkamasa yang agak lama untuk meng"update"kan BLog nie... Sebenarnya saya telah berpindah kerumah baru dan malang sekali rumah baru saya tiada talian telefon maka dengan itu... tiadalah update.. Minta maaf sekali lagi (kebetulan pulak sekarang ini bulan Syawal) diatas kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Mulai sekarang saya cuba meng'update'kan kembali blog ayah pin nie... tetapi sumber-sumber yang agak terhad dikala ini membuatkan saya hampir tidak dapat memastikan dimana saya harus mencari sumbernya dan jika sesiapa ader yang terlihat dan terbaca kisah ayah Pin yang paling 'latest' saya meminta jasa baik anda untuk mengirimkannya kepada saya di e-mail Add : ayah.pin@gmail.com. Semoga pertolongan anda diberkati Allah hendaknya.
-
.Sila Lawati personal Blog saya.
-
Untuk pengetahuan semua saya ada terdengar baru-baru ini dari sumber yang kepastian/kesahihan agak diragukan yang mengatakan bahawa ayah Pin telah mati secara misteri - Seperti ada perancangan teratur oleh pihak tertentu agar menamatkan riwayatnya dimana mereka (pencerita) juga tidak pasti siapa. Jika ada diantara anda pernah mendengar atau menerima cerita ini sila e-mail kan kepada saya untuk kita berkongsi bersama (pastikan kisah anda tidak direka-reka). Saya pasti banyak diantara kita diluar sana sedang ternanti-nanti apa kesudahannya cerita ayah Pin ini. Kisah orang tua ini (ayah Pin) nampaknya tidak lagi "hot" seperti dahulu.
-
Memandangkan blog ini ternanti-nanti cerita ayah Pin (terkini) yang saya tidak pasti sampai bila.. saya ingin meneruskan informasi yang mirip dengan ayah Pin (sesat dan perkara yang boleh merosakkan akidah) agar blog ini tidak mati begitu sahaja dan menjadi rujukan kepada kita semua agar tidak sesat seperti pengikut ayah Pin. Saya tidak mahu kita kehilangan satu persatu saudara islam kita disebabkan manusia seperti ayah Pin durjana nie.
Sebelum saya meneruskan niat saya itu saya haruslah mendapatkan 'feedback' dari anda. Saya akan membuat polls (undian) untuk mendapatkan feedback dari anda semua.

AddThis Social Bookmark Button

8 comments: to “ Pengumuman dari Webmaster....

  • Anonymous
    7:28 PM  

    no worries

    ako rase berita die pon dah takde kat news so takpe la kot

  • stone
    11:58 AM  

    Ayah Pin sambut deepavalli itu hari
    sbb tu dia senyap tu

  • Anonymous
    3:50 PM  

    Ayoyo, Ayah Pin sikit mabok kah?

  • Anonymous
    4:24 PM  

    you have a very nice blog here, keep up the good work.
    Pls take a look at my blog and link it up here if you think it of benefit.

  • Anonymous
    6:19 PM  

    Kalau AP tak ada cerita, kita cerita pasal Sultan Melaka yang baru, tah apa nama dia Noor Jahan ka Shah Jahan ka Jahanam ka?

  • Webmaster
    3:34 PM  

    To Ayah Pinyu - Saya bukan apa.. saya kenal sangat dengan hamba Allah yang mengaku sultan Melaka tuh... Tak caya cuba browse kat sini -> http://blog.akarbuana.com/?p=20 - saya ada uraikan sedikit sebanyak tentang perkara nie...

  • Anonymous
    3:15 PM  

    Ada umur kita lihat siapa yang akan menyesal selamanya wee tunggu mereka yang lancang mulut ...u ...manusia merancang tuhan merancang.. tunggu kebenarannya ...akan ada 2 orang besar jatuh segalalanya tunggu.......

  • sejagat
    11:26 PM  

    Ayah PIG ada kat sini ke? Kalau ko BENAR apasallak ko lari dan main nyorok2? Apa2 hal, ko mintak tolonglah KERAJAAN LANGIT ko tuh! Apa kata kita smua pakat ramai2 bunuh pengikut ayah PIG. Kita tengok ayah PIG kluar tak? KERAJAAN LANGIT diorang tuh marah tolong tak? Aku gerenti diorang suka sebab diorang dapat jumpa tuhan diorang tuh di KERAJAAN LANGIT. Lagipun diorang nak takut apa... diorangkan ada PAS MASUK dan KERAKYATAN KERAJAAN LANGIT tuh. Confirm diorang suka... Lagi cepat, lagi diorang suka.. Diorang tak melawannya, sebab diorang memang ada niat nak suruh kita smua buat gitu.. Maklumlah, kita yang lain ni tak ada PAS MASUK..

Design by Amanda @ Blogger Buster