Kemana menghilangnya ayah Pin?  

Saturday, July 23, 2005



Kemana Hilangnya Ayah Pin?

*

Hairan

Hairan bin ajaib betul.. kemana menghilangnya ayah Pin. Keempat-empat isterinya 'ghaib' bersama Rosli bekas ahli kumpulan Def Gab C pun ntah kemana. Memang ayah Pin dah jangka dier nie akan di 'rush' oleh kerajaan. So kalau dah jadi macam nie maka,.. dier pun menghilangkan diri. Saya rasa ader orang lain (yang berpengaruh atau pun orang kaya) dah aturkan semua nie dari A sampai Z, Tuh pasal kerajaan tak dapat nak jejak ayah Pin nie. Yang kelakarnya heboh di SMS sekarang nie mengatakan Maybank Pin number tak leh pakai sebab ayah Pin dah bawak lari. He he he... sekarang nie pun orang asli yang nampak ayah Pin di hutan Trengganu kena report pada polis. Yang menjadi lebih heran lagi.. nampak ajer tua ayah Pin nie tapi polis masih tak dapat nak jejak, memang dasar pelesit. Dier bukannya lari seorang diri. Siap bawak bini-bininya sekali dan bininya pun bukan semuanya muda dan kuat - Yang paling tua sekali dah pangkat nenek saya, Tak dapat saya nak bayangkan bagaimana dier hidup sebagai pelarian jika tak ader tempat selesa bagi orang setua bini atau ayah Pin sendiri.
*
**
Wanted Face
**
* Most Wanted (Orang nombor dua yang dicari) - Rosli Abdul Samad (Lee Space)
*
**

Isteri Pertama Ayah Pin (Orang yang ke-3 dicari)

*

**

Orang yang ke-4 dicari (isteri ayah Pin nombor 2)

Orang yang ke-5 dicari (isteri ayah Pin nombor 3)

Orang yang ke-6 dicari (isteri ayah Pin nombor 4) - yang nie
paling comel dari isteri-2 ayah Pin yang lain. Saya rasa ayah Pin takkan tinggalkan dier nie. Takooot........

*

**


Banjir Besar

Inilah dia katakan bahawa satu hari nanti akan ader banjir besar melanda. Sekarang dah melanda pun tapi bukan air tapi polis dan jabatan agama Islam yang menghanyutkan pengikutnya. Walau bagaimana pun bahteranya tak leh digunakkan sebab takder air. Pihak polis yakin bahawa ayah Pin masih berada di Trengganu tapi tidak tahu dimana. Kalau susah sangat cuba cari betul-2. Guna khidmat Rela atau tentera terlatih untuk jejak ayah Pin. Kalau betul takder pihak ketiga menolongnya saya raser tak susah sangat nak cari orang tua macam ayah Pin nie. Cuba masukkan dalam TV3 dalam rancangan 999 - Operasi mencari ayah Pin atau (Ops Pin). Sure dapat punyalah.

*
**
*
Setelah ayah Pin melarikan diri dikejar pihak berkuasa, dalam dua tiga hari kemudian ada sekumpulan lelaki datang merosakkan dan membakar beberapa arca kemegahan ayah Pin. Disini saya paparkan salah satu arca yang kena bakar. Cerek nie tak terbakar secara keseluruhan tapi suku ajer. Hitam legam gak dibuatnya. Cadangan saya kalau boleh bom ajer arca nie pakai bom batu. Biar bersepai. Padan muka ayah Pin. Agak-agaknya berapa harga arca nie. Tak silap saya mahal jugak benda nie. Masa Pak Det nak bina burung helang langkawi, banyak belanja yang dipakai. Itu baru satu unit.
*
**
*
Shaikh Harun..
Pada yang terhomat Shaikh Harun - persuruh jaya jabatan hal ehwal agama Islam Terengganu (JHEAT), Agar dipercepatkan pencarian, tangkap dan buat persidangan terbuka untuk mendakwannya. Jangan di tarbiyahkan lagi.. sebab memang dah takder harapan dah orang tua nie akan berubah. Hebahkan persidangannya pada orang ramai seperti Mona Fendi. Jatuhkan hukuman seberat-beratnya agar selepas ini tiada orang seperti ini lagi yang akan muncul. Bagi saya orang ini amat merbahaya pada orang ramai. Kalau dadah masih ader ubat tapi kalau akidah dah lari 'tune' memang susah. Yang amat saya risaukan adalah anak-anak yang belum membesar, ini kerana mereka senang untuk terpengaruh dengan ayah Pin nie jika dipengaruhi oleh orang seperti ayah Pin.
*
**
*
Hubungi..
Pada orang ramai jika terserempak ngan ayah Pin nie bawak-bawaklah hubungi JHEAT di talian 09-6252525. Berikutan itu pihak JHEAT telah memberi jaminan bahawa nama pemberi maklumat akan dirahsiakan - Saya raser memang susah untuk orang tampil memberikan maklumat kerana percaya ayah Pin ini mempunyai kuasa membunuh dari jarak jauh. Yang terbaik lagi adalah berikan imbuhan pada sesiapa pemberi maklumat dimana ayah Pin berada ketika ini. Mesti banyak yang mahu... Wassalam.

AddThis Social Bookmark Button

30 comments: to “ Kemana menghilangnya ayah Pin?

  • Anonymous
    11:54 PM  

    kepala hotak ayah pin dah mereng laa agaknya tak ingat tuhan ker....
    taubat laa ingat soalan kubur laaa

  • Anonymous
    9:06 AM  

    semoga akidah para pengikutnyer masih boleh diselamatkan..

  • Anonymous
    11:44 AM  

    kuat pengaruh org tua nih.kalo tak mcmane bleh ramai pengikutnye.

  • Anonymous
    11:48 AM  

    YG terpengaruh tuh Orang Asli jer yg ramai.... pastuh sami2 yg aku rasa pun dah sesat dr ajaran hindu dia

  • adilla
    12:00 PM  

    saya mmg setuju ngan pendapat awak tue anonmymous said..mmg ayah pin tue doh giler...pandai² jer nok buat ajaran sendiri...tak sedar kubuq doh kata mai..umah doh kata pegi..

  • Anonymous
    4:05 PM  

    kalau btol2 hebat..naper larikan diri? kalau pejuangkan agama Tuhan..tunjukkan laa mukaaa....giler punyer org tua...sakit mental apaaa..aku yg kurang pendidikan agama nie pong..tau dia dia merengg....nauzubillah laa terkena tempias ayah pintu neraka nie...

  • Anonymous
    4:12 PM  

    Masok mental hospital

  • Anonymous
    5:26 PM  

    Camne laa diorang leh taksub sangat ngan orang tua kerepot nie... mesti ada perjanjian ngan setan nie...

  • Anonymous
    5:37 PM  

    Camner ade orang boleh terpengaruh dengan orang tua nih .. tak logik langsung .. hehehe ..

  • Anonymous
    6:12 PM  

    sungguh tak logik betul la si pin tue...tp mereng2 si pin tue pun ada gak yg lebih mereng dari dier..yang mereng tahap melampau tue pengikut2 nyer la...ada kah patut..otak takdak ker..manusia tu tuhan...pergghh..siol betui la tua kerepot tue..mampos la engko pin jahanam...

  • Anonymous
    9:23 PM  

    ayah pin ni memeng mcm org x betooollll.....ckp pon mcm org yang x waras ape bapak die x pernah aja ker............?kpale hotak die,ader ke patut die kate org hindu tu die yg tubuh kan........?meman x patut punyer bangsa........?

  • Anonymous
    10:54 PM  

    fuck...fuck......

  • Anonymous
    10:56 PM  

    kalo nak join ayah pin kena isi borang ak? nak join nie. dpt makan free ak?

  • Anonymous
    11:08 AM  

    mmg dah nyayuk org tua ni!!!!bodoh bangang nye kerepot!!!pengikut pun bodoh.agama sendiri pun x larat nak bw, nak tubuh agama lain plak!!!matilah ko si tua kerepot ngan pengikut2 nyer yg akan di jilat api neraka!!!

  • Anonymous
    2:05 PM  

    hindu hadhari lah..wakkakakka

  • Anonymous
    2:52 PM  

    ape susah...jumpa daddy pin tue...kita bagi makan taik jer...

  • Anonymous
    2:59 PM  

    ayah pinnnn,,,,aku ngan abg aku tak larat nak gelak sebab kelawakan kerajaan langit hang.....wakakakkakakaka

  • Anonymous
    5:08 PM  

    sedarlah wahai pengikut ayah pin. allah lagi maha besar

  • Anonymous
    5:08 PM  

    sedarlah wahai pengikut ayah pin. allah lagi maha besar

  • Anonymous
    5:16 PM  

    bertaubatlah ayah pin dan pengikutnya sebelum pintu taubat masih terbuka untuk hamba-hamba yang melakukan kesalahan yang besar disisi allah

  • Anonymous
    7:07 PM  

    hahahahahaha! kepala hotak! Aku rasa Ayah Pin ada masalah mental. Serius!

  • Anonymous
    1:43 PM  

    dem u ayah pink..
    wat rosakkan name BESUT
    tempat aku...
    ces

  • Anonymous
    4:16 PM  

    pada pengikut si sengal,korang pi bawak anak korang menyertai ayah pin tu wat per..silap2 anak korang tu gelarkan ayah pin, ayah ultraman.nak sesat sorang2 la..ajak anak ko wat pe bodo.bg budak tu nengok cite ultroman lg bagus..

  • Anonymous
    4:22 PM  

    WANTED-AYAH PIN-
    Didapati mencuri teko air umah aku.
    di larikan aritu..kahkahkh bangang ape wat teko besar kt stu.kang aku lempang ko pin..bini ade yang gigi cangkul!!.
    taubat la ekk!!

  • erm herm
    7:34 PM  

    kalau ikot zaman khalifah Abu Bakar As-Siddiq dulu,org yg murtad patut dibunuh....sooo kite bunoh Ayoh Pinkod........mai sama-sama...Takbir!!!

    4JJ1 Akbar

  • Anonymous
    10:37 PM  

    cit... memangla tak jumpa.. si Pin tu lagaknya dah bukan macam manusia.. tindak tanduknya menyerupai Syaitan yg nak sesatkan Umat Islam... dah akhir zaman la katakan... hilang menda.... pakai ilmu itam la kot..... tah2 ada je kat kampung tu... kita je tak nampak..... Cuba org2 kampung dan org alim ulamak laungkan azan beramai2... biar setan lari... mana tau.. tup2 nampak Pin and the followers tu tgh bercangkung menggigil ketakutan sbb tak leh nak menyorok dah.............
    Wallaua'lam

  • Anonymous
    10:08 PM  

    kata diri tu dah jadi tuhan...apsal ko lari? nyorok konon...penakut...dayus...

  • Anonymous
    10:11 PM  

    asal nampak teko je, teringat cite ayah pin...kesian teko, jadi mangsa keadaan...ahaks...

  • fysall
    8:35 PM  

    giler ayah pin nie

  • fysall
    8:56 PM  

    apa lah ayah pin nie ,,, ada ker malam ngaku tuhan ,, siang makan goreng pisang ,,, siap kentut lagi ,, ishk2 ,, yg peliknye ramai lak pengikut dia tu ,,,siap mat salleh pun ikut sekali tu ,,, power tu main2kan ayat2 ,, kalau tak macam mana bini dia leh sangkut 4,,iskh3 ,, bertobat la ayah pin oi ,,, lutut tu dah goyang ah .gigi dah nak luruh dah....mudah2 jerk eh ko tipu org ... org nak ngaku nabi punya lah susah ,, senang2 jerk ko ngaku tuhan,,, nie kalau firaun tau ,, tangkap nangis dia dibuatnya

Design by Amanda @ Blogger Buster