Antara ayah Pin dan Akedemi 'P'antasia (AP & AP) - sekadar melawak  

Monday, August 15, 2005

Serupa tapi tak sama...
*
&

Sekadar melawak... Webmaster tiada Komen tentang hal ini. Diharap peminat Mawi jangan maree.. OK? just 'lawak'king only...

AddThis Social Bookmark Button

8 comments: to “ Antara ayah Pin dan Akedemi 'P'antasia (AP & AP) - sekadar melawak

  • Anonymous
    3:13 PM  

    Wah tak takut ke pin vader..nanti mengamuk pulak la peminat si mawi..

  • Anonymous
    5:59 PM  

    Akademi Ayah Pin - Menuju Puncak ( Versi AYah
    Pin )


    Bukan mudah
    membina kerajaan di angkasa
    Bukan mudah
    menukar teko kecil jadi gergasi
    Apapun jua sudah terbukti
    Ayahpin kita sudah cabut lari

    Chorus :
    Menuju puncak, ayahpin dalam bahaya
    Melari diri entah ke mana
    Menuju puncak, ayahpin cabut lari
    Seorang diri tinggalkan isteri
    Pasti sesat di Akademi Ayahpin ... o ... yeaaahhh

    Bukan mudah,
    Mencipta payung F1 ... oo .. yeaaah
    Bukan mudah
    Kerajaan langit ini di robohi
    Apapun jua sudah terbukti
    Ayahpin kita sudah cabut lari


    (sila nyayi dgn tempo lagu tema AF )

  • Anonymous
    11:12 PM  

    sampai keluar air mate aku gelak nyanyi lagu ni.......

    apa nak jadi dgn dunia hari ni.nak cari ilmu,nak kenal tuhan,nak mengenal diri cari le guru yg betul2.kan dah mereng....sampai mengaku ayah pin tu tuhan.tobat le kome oiiiii.

  • stone
    8:41 AM  

    sadisss....

  • Creationism
    12:18 PM  

    stupidito

  • Anonymous
    3:14 AM  

    Sedih pulak aku ngan ayah pin ni... Orang lain heboh nak mengejar kerjaya. Dia pulak nak mengejar jadi tuhan....Sedih-sedih. Lawak.. pun ada jugak. Akhir kata untuk ayah pin, jadi le benda-benda lain.. katak ke, ular ke atau apa-apa pun....le. Nanti ajar le anak beranak dia orang jadi benda-benda macam tu.

  • Anonymous
    3:44 PM  

    kepada ayah pin harap ko tobat laaa

    mate dah kabor,pipi dah kendor,uban berterabor menunggu lubang kubor.
    elok ko tobat sebab allah itu maha pengampun

  • melayu kuat belacan
    3:47 PM  

    ayah pin aku betol-betol kecewa dengan ko.dah la memalukan bangsa melayu dah tu lari pulak.

    kepada kerajaan kalu nak ncari ayah pin,baik hantar pasukan nasa cari kat langit gerenti jumpanyer.


    aku yang sadis....

Design by Amanda @ Blogger Buster