Sumbangan hadiah dan beramal  

Saturday, August 20, 2005

Berita baik! buat sesiapa yang tahu lokasi ayah Pin pada masa ini. Baru-baru ini pihak islam hadhari negeri mencadangkan kepada JHEAT supaya menawarkan wang tunai atau lebih dikenali sebagai "rewards" kepada sesiapa yang memberi maklumat sehingga tertangkapnya orang yang dikehendaki dinegara umumnya dan Trengganu khususnya. Walaupun kes ini amat jarang berlaku tetapi pihak ini percaya ia sebagai langkah yang realistik kerana mereka merasa agak hairan kenapa ayah Pin sukar dikesan walau tiga isterinya amat mudah untuk ditangkap sebelum ini. Keadaan seperti ini menimbulkan tanda tanya mengenai bentuk masaalah yang dihadapi oleh pihak berkuasa. Walau bagaimanapun pihak JHEAT sedang berusaha sebaik mungkin agar dapat mencari ayah Pin untuk diheretkan ke muka pengadilan.
Sumber : Harian Metro
Bagi pandangan saya ini merupakan jalan yang terbaik untuk menangkap manusia seperti ayah Pin yang boleh diibaratkan seperti pelesit lagaknya. Hadiah atau dalam bahasa inggerisnya dipanggil "REWARDS" adalah jalan terakhir dan praktikal untuk menangkap ayah Pin ini. Walaupun cara lama ini gaya seperti cerita 'Cowboy' namun ia dapat membantu termasuk tertangkapnya Saddam Hussein yang di lakukan Amerika (sherrif) suatu masa dahulu - hasil maklumat dari kaum kerabatnya sendiri. "Duit" siapa tak nak kan?. Banyak masaalah boleh diselesaikan dengan cara begini jika semua cara menemui jalan buntu. Selepas ini kita rakyat negara ini akan didedahkan dengan mendapat ganjaran... baru boleh "jalan". Kerja untuk negara dan agama? ntahlah susah nak dibuat pada masa kini yang mana konsep : 'segala-galanya adalah duit". Walau bagaimanapun saya sebagai webmaster ingin mengucapkan 'majulah sukan untuk negara'. He he he he

AddThis Social Bookmark Button

16 comments: to “ Sumbangan hadiah dan beramal

  • Ayah Pin
    12:29 PM  

    Tak tau mana saya? Saya berehat di Pulau Perhentian. Mari la join say. He He He.

  • penganjur
    1:08 PM  

    hei semua, rakan dan kawan.

    Malam ini ada cermah ayah pin di Hulu Ampang Jam 8 malam. Tempat di padang bola.

    Ikut jalan besar Ampang village terus ke-hutan rimba rekreasi. Padang di letak di tangan kiri. Ada notis dan orang saya akan berjemput. Ada parking. Jangan lewat. Bawalah kelurga. Makanan dan minuman di sediakan.

  • Anonymous
    1:35 PM  

    Mati Islam, Haidup Kerajaan Langit

  • Anonymous
    1:51 PM  

    ohh kerajaan langit tempat berak jin dan setan..tempat ayah pin berjudi dan laga ayam..tempat ayah pin berzina menabur benih haram.

  • leena
    3:44 PM  

    alahai ayah pin...kalau betul ajaran yang awak bawak tu..klua lah...tunjukkan diri anda...tak kesian ke kat pengikut2 awak yang kena tahan polis,kroni awak yang kena dakwa? kenapa lari menghilangkan diri? ayam sabung awak yang awak banggakan tu pun awak tinggalkan terbiar...bini2 awak pun awak tinggalkan mcm tu je...cian tgk diaorang...awak tak kesian ke? kalau betul awak ni "betul", klua lah....apa awak nak takut!

  • Anonymous
    4:55 PM  

    10 ajaran karut Islam yang dibawa Arab ke Semenanjung Malaysia...dan diikuti oleh orang melayu.

    1. Tuhan tinggal di struktur batu, Mekah iaitu Kaabah (Rumah Allah)

    2. Kena baling selipar dan batu di Mina untuk halau hantu dan iblis

    3. Kena cium batu hitam di mekah atau buat flying kiss dari jauh pun dah cukup..

    4. Sembahyang lima waktu--ritual prayer walau tiada dlm kitab Quran dan mesti mengadap Idol Batu di kaabah..dan mesti sembah batu tersebut..setiap kali x 5 waktu

    5. Keluar zakat dan beri wang kpd imam masjid, pej pungutan zakat dan ulamak...walhal.."zakaa" means "purify" - purify yourself..

    6. Solaa, bermaksud "commitment" tapi ditambah ditukar jadi sembahyang 5 waktu walhal ritual prayer tiada dlm Quran..

    7. Pusing balik 7 x di Madinah, macam cerita Red Indian...konon untuk mengingati kesusahan yang dialami oleh siti Hajar ibu Ismail...

    8. Sembahyang mesti laung "allah hu akbar" sekuat yang boleh sebab orang belakang tak dengar bila imam tukar posisi sembahyang..maksud "god is bigger"

    9. Masa ambil air sembahyang, mesti niat dan cakap aku nak bersih dan ambil wuduk dalam bahasa arab...sebab Tuhan tak tahu kau orang nak buat apa...

    10. Sembahyang mesti baca Arab sebab Tuhan adalah Arab dan tahu bahasa arab sahaja. Kalau nyanyi dlm bahasa melayu, sembahyang tak sah...

    Byk lagi...yang sesat...
    Itu belum guarantee masuk syurga lagi...nak kena pikul pahala bebanyak tapi mengumpat orang boleh..Tuhan Allah buta dan tak dengar...janji Islam masuk Syurga...Syurga mak bapak ko..

  • ayah pin like to suck his father dick
    2:38 AM  

    what the fuck is that supposed to mean?.u dont know anything about islam.u better shut your fucking mouth.u fucking stupid ayah pin ass kisser.fuck off ayah pin.go fuck your mother.ayah pin suxx.u fucking ayah pin ass kisser,go fuck ayah pin rotten ass.fuck you

  • Ayah Pinatubo
    8:14 PM  

    Kesian penyokong2 AP, rumah tuhan mereka hancur.

    Tapi mereka tak boleh buat apa2. AP pun lari ke Siam, kena naik sampan kat Golok pulak tu.

    Kalau AP boleh naik ke langit, buat apa nak naik sampan? Terbang saja ke mana2 dia suka, tak perlu naik kapal terbang pun.

    Pengikut2 AP yang bodoh nak mampus! Jangan nak menegakkan benang basah.

    Baik bertaubat saja sebelum kau orang mampus.

  • anti ayah pin
    3:26 PM  

    Anonymous ..ko ni tak belajar agama ke? cara solat hadith ada kata. Kalau ikut quran sahaj mana boleh. kita mesti ikut sunnah juga..apa ra..tak ada akai...

  • Anonymous
    4:45 PM  

    muka mcm beruk!!!! dah lah mcm indon plak tu!! baik serah diri ah wei!!! buat penat polis je nak tangkap kau masa bulan puasa ni!!bitch! LOSER!

  • Anonymous
    5:00 PM  

    aku setuju wei sape ckp ayah pin like to suck his father dick!! yeah u rox men!!!!!! anyway sape yg ikut ajaran dia mmg stupid......mcm dia jugak stupid!! DAM STUPID!!! for ayah pin where ever u are please don`T SEBARKAN THE STUPID THINGS 2 MALAYSIANS! UNDERSTOOD!!!!! IF u don`t know anything about islam, I mean u`R STUPID in islam just zip u`re mouth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U stupid ayah pin............................

  • ayah pin said
    5:03 PM  

    tau, jap agi aku dtg berkas ko. tunggu aku eh. he,he,he,he

  • Anonymous
    2:53 AM  

    AYAH PIN NYOROK KAT KUIL HINDU KOT...TAK CAYA CUBA TENGOK KAT KUIL HINDU DI JOHOR..

  • pin mmg bodoh!
    6:03 AM  

    oiiii pgikut ayah pin bodo dok kate 10 ajaran islam sesat..aku rase ko ni pi mampos laaaa...ade sebab islam buat haji, bayar zakat, ckp kaabah rumah ALLAH...ko tu bodo x tau main suke2 bapak ko dok ckp sebarang...aku kerat senapang ko kang haaa....ikut quran tp kite kene ikut sunnah gak...heee sesat...cepat2 arrr ko mati....sial ko...ko ckp ALLAH bute haaa...pin tu lagi bute!tah mane tarok hotak die yg bebulu tu dok takut lari...ajaran betui konon!klu betui sgt, konpiden mak rok mcm berok, kuar arrr weiii...semunyik2 pehal ni....kate leh megik...pi lah selamat kan pengikut ko yg bangang cam ko tu....aku cabor...silap2 ko yg kantoi kene antor zoo...4 bini monyet nak zuriat dr ko pin oi...kerajaan langit konon...ko kate kerajaan langit eh?meh meh aku shall kat ko...tu dongak ateh lamo2...leh tak ko terbang...tah2 taik burong menepek muke ko...dahla gigi ko pon kuning cam burong senggugut...berak cair...sesuayyyyyy....ko jgn sekali kali dok hina tuhan aku...pantang aku pin...aku cabot urat ko kang...ko jgn bangga sgt ajaran rekaan ko tu...ALLAH hukum ko kat padang masyar...ko kate ALLAH tu tuhan arab?bapak ko!sial ko ni...mampos la senang...angin aku!ALLAH MAHA BESAR..DIA yg cipta ko....ko tu tau nak buat seks je...org sakai leh arrr ko klepet...pi rahhh mabok!!!!!dpt ko x ragu2 aku nak nyepak muke ko..sedorla sketttt...ko x paham agama islam jgn dok hina...aku sepak kang haaa...

  • pin mmg bodo!!
    6:06 AM  

    kalo aku jadik samurai aku colek bini ko pin..aku kutil2 piat2 jerawat bini ko...heee sial ajaran ko tu

  • Anonymous
    10:46 AM  

    eiii.. aku memang geram sgt dengan ci ipin cipan nih.. woi cupin ko kluar ah kalo berani.. pengikut ko tu dah sesat sama cam tuan dia gak. Si MUStarjo satu ni pun bodo. dah pegi kat situ(kjan langit) pun tak tahu apa yang salah, siap nyanyi lak tu. bodo.. yang tulih kat atas ni lak kata 10 ajaran sesat isalm. tak ker bodo nama nyer tu.. aku rasa dini kaji sendiri ni. tak tahu apa itu maksud ISLAM tu sendiri. tulah belajar la fiqah, tauhid bebanyak. syariat, tariqat, makrifat, hakikat, pun aku rasa ko tak tahu. bodo lah ko ni. aku rasa nak tempeleng je muko kau. cubo lah ko tengok kek ceromin tu. lopeh tu ko tanyo diri ko balik. pastu ko cucuk sikit tangan ko tu sakit ko tak. tu baru cucuk sikit. kek dinio lak tu. nanti ko dah mati ko ingat sodap jo ko.. ingat lah sikit oiii..ko ingat pahalo tu barang yg ko kendong kulu-kilir ko .. bangang bona lak budak nih...heiii.. pastu sesodap ati kau lak tu ko kato islam tu ngumpek orang tu buleh...memandai jo... maso ekau kek kjaan lgt tu.. den raso si bapak cipan pun dah tento ngumpek islam dan keji islam kan...ahahh tulah kao.. nganguk jo ..tu bangang namo nyo.. tuhan dah bagi kao akal suruh pikir bukan nyo sorap semuo nyo.. bodoh punyo manusio..

Design by Amanda @ Blogger Buster