Tiga isteri ayah Pin berpelukan  

Wednesday, August 03, 2005

Three stoges.. gambar kegembiraan tiga isteri ayah Pin. Pelik gak, biasanya nampak sedih tapi boleh happy pulak. Ntah-ntah ayah Pin tak datang lagi atau pun denda tak banyak kot?.. Mengikut seksyen 10 Takzir mereka yang didapati bersalah boleh didenda sebanyak RM3,000 seorang atau penjara 2 tahun atau kedua-duanya sekali. Mereka bertiga ini diikat jamin RM1500.00 setiap seorang. Macam dah ready duit ajer nak bayar denda?. Apa-apa pun janganlah lagi sekali ditangkap sudah. Selain ayah Pin dan isteri pertamanya, orang yang paling dikehendaki adalah Rosli Def-Gab-C. Tunggulah kemunculannya nanti saya akan terus bawakan kepada anda.
*
**
Wan Yaakob - Tindakan terbaik kerana ia melanggar undang-undang
*
Abdul Ghani - Sudah lama berharap agar replika itu dimusnahkan pihak berkuasa kerana menggangap ia mencabar orang Islam
*
**
Dalam kenyataan lain penduduk dikwasan tersebut amat bersetuju dan bersyukur diatas roboh dan musnahnya perkampungan ayah Pin yang menjadi masaalah utama penduduk setempat walaupun nampaknya kerajaan agak lewat bertindak. Saya sebagai Web Admin mengucapkan terima kasih diatas usaha kerajaan yang nampaknya lebih serius menangani ajaran sesat di Malaysia. Kita tidak boleh merasa lega hanya dengan operasi ini sahaja dan kita harus ingat masih berpuluh ajaran sesat yang harus dibenteras. Terutama di Pulau Pinang khususnya yang menjadi buah mulut masyarakat setempat. Kerajaan harus wartakan dalam TV lebih sedikit dari biasa mengenai ajaran sesat ini. Diam tak diam masaalah ayah Pin ini telah menjadi akar sejak 2o tahun yang lalu kepada penduduk setempat. Bayangkan 20 tahun sudah berlalu. Jika manusia 20 tahun boleh dikira matang. Jika itu perniagaan sudah boleh mengecapi kejayaan.
*
Replika di Perkampungan itu yang dijadikan lambang ajaran berkenaan jelas bercanggah dengan ajaran islam sebenar dan akidah. Syariat dan akhlak islam yang mesti sentiasa dijaga supaya tiada pencemaran dan dirosakkan. - Nooh Gadut (Mufti Johor)
*
**

Tinggal kenangan.. gagal segala impian.. kenangan itu membuat ku jadi sesat.. ohhh - Wings, Ini lah ungkapan yang sesuai diberikan kepada 'Putra jaya akka Mini bumbung F1 ayah Pin". Habis gondol dibuatnya oleh Excevator. Ke"poweran" ayah Pin yang mempunyai kuasa dari langit tak dapat nak menandingi kekuatan alat jentera ini.

*

Dalam kenyataan lain... Pengikut ayah Pin merasa tertipu dan teraniaya dengan dengan janji ayah Pin yang mangatakan akan mempertahankan perkampungan ini jika diserbu sekali pun. Tindakan tidak bertangung jawab ayah Pin membuatkan Pengikutnya terasa tertipu dan marah. Sikap tidak bertangung jawab ini dan sanggup membiarkan pengikutnya didakwa bersendirian dan ayah Pin hilang ntah kemana. - Penipuan inilah menjadikan ayah Pin bukan ikutan sebenar.

AddThis Social Bookmark Button

3 comments: to “ Tiga isteri ayah Pin berpelukan

  • Anonymous
    10:07 PM  

    aku pon tak phm ..ayah pin kan 'tuhan'.cari la bini cun-cun sket..miss world ker..ni dah la tetek tak stim..kendur jer..dah tue bangke...mcm ne nikah nyer ni..ish ish..nikah dalam teko ker..pastu mlm pertame..dalam teko gak..pastu pengikut bodo dok minum air kote,eh silap air..tekote..teko laa!

  • Anonymous
    9:47 AM  

    ntah, akupun pelik alang-alang jadi tuhan pilih le bini yang lawa sikit,cam firaun ngaku gak jadi tuhan bini dia 100 lebih yg lawa lawa lagi tu.Ni bini ayahpin buleh tangkap selori kat tjg rambutan, dah le tak lawa aku tengokpun tak mari langsung.kalau telanjang depan akupun tak stim langsung

  • Anonymous
    3:00 PM  

    btl tue.....aku sokong gak.....kalu bini ayah pin nak bagi sejuta pun aku xnak....muka cam lahanat.....mmang padan pun ngan ayah pin yg hodoh tue....tgk muka pun aku da menyampah.....kalu aku jumpa depan2 konpem aku kencing kat muka dia....biar dia minum air kencing aku......

Design by Amanda @ Blogger Buster