Wajah terbaru Rosli...  

Wednesday, August 24, 2005


Rosli Samad (kanan) pengikut setia atau orang kanan ayah Pin dan bukan ini bersama Azli Karsani (ntah siapa) kelihatan sedang berbincang sesuatu selepas keluar dari Mahkamah Rendah Syariah Besut. Kelihatannya Rosli sedang membaca sesuatu.
Sumber : Metro
Hai abang Rosli mana Ayah Pin? takkan tak tahu kot? tak takut ker kena sumpahan ayah Pin atau kena bunuh dari jarak jauh ker?. Agaknya abang Rosli nie sedang baca mentera macam mana nak elak dari kena sumpahan ayah Pin kot. Dari saya secara ikhlas... sudahlah, baliklah ke pangkal jalan. kembalilah ke agama islam dan ke jalan yang benar. Tidak ada pekdahnya ikut ayah Pin yang sesat tuh...

AddThis Social Bookmark Button

11 comments: to “ Wajah terbaru Rosli...

  • Anonymous
    1:51 PM  

    Apasal babi sekor nie tak kasik bunuh jer..Siap la kalo aku jumpa..Aku bunuh ko babi!!! Mus 'May' pun memang nak kena bunuh gak..Anak haram jadah pukimak babi anjing!!! Sial ko Mus, Rosli!!

  • Ayah Pin
    5:04 PM  

    Apasal marah mcm orang kafir? dah sah ko orang kafir..mengumpat mencela... Muhamad ajar ko mcm ni ke?

    Dpatkan maklumat terbaru Ayah Pin di www.tokayahpin.blogspot.com

  • Anonymous
    12:26 PM  

    Tokayah kejadahnya.. ada hati nak jadi tok ayah. Sekolahpun indak, buta huruf.pakai lak suar pendek, Hoi ada ke tuhan pakai suar pendek
    ade le tapi kat bt cave.

    Kalau nak jadi tuhan kasi le handsome sikit. Badan kasi wangi, Bebedak banyak2.Tuhan tak leh isap rokok, nanti tuhan mati mcmana org nak sembah. Tuhan tak leh main sabung ayam nanti ayam keliru yg mana satu tuhan yg mana satu bapa ayam kan..

  • Anonymous
    2:44 PM  

    AYAHPIN tu tak yah le dicari, Biar dia lari, nak kemana sangat.. umur diapun tak le panjang sangat, esok lusa mampus le tu,

    DIA hiduppun psal pengikutnya kasi makan, kasi perempuan, kasi ayam..
    kalau tak de suma tu mampus le..

    PENGIKUTNYA pula bila dah termakan taik ngan air kumbahan telaga babinya boleh dicucuk hidung, biarkan mereka bangang selamanya. Kita bukanya rugi, yg rugi mak bapak diaorang.. hidup mesti releks.

    KALAU nasihatpun gitu, takyah le nasihat, tangkap bunuh aje pelan2

    Ayyapan

  • stone
    5:45 PM  

    aku dengaq cerita
    yg serbu kampung depan tu SB SB Bukit Aman
    yg kena tangkap tu saja ja
    nak sedapkan hati pengikut Ayah Pin sesat tu laaa

    bukannya pengikut PAS ka apa ka....
    SB

  • Anonymous
    8:44 AM  

    MADSTONE.. Ayahpin dan pengikutnya ni anti PAS. Krn Kjaan PAS dulu pernah memenjarakan ayahpin 11 bln. Ayahpin ni ahli umno, time pilihanraya dulu ayahpin cakap dia undi umno dan ada Dr Abdullah Mohd Zin Ahli Parlimen Besut datang berjumpa dgnya di Kg kena roboh tu la..

  • stone
    9:53 AM  

    OOooOOOOOo
    camgitu rupanya...

    aku tgk dlm video tu bodohnyaaaa depa ni
    bulih pi percaya dan ikut?

    aku rasa depa ni dah kena sihir ni
    aku biasa tgk sbb family kawan aku pernah kena
    lenyap habis identiti muslim,
    muka takdak nur, gelap pekat
    depa ni jenis tak boleh dgr azan
    dgr org mengaji pun tak boleh

    hati dah gelap kena sihir la ni

  • Anonymous
    12:09 PM  

    Madstone.. syarat nak jadi pengikut ayahpin kena minum air kumbahan telaga babinya,kena telan kapsul taik ayahpin (dibuat di bali), kena sedekahkan bini pd ayah pin untuk syafaat, kena terima mlm penyucian dgn buka pakaian bg anak dara, kena bagi duit dan banyak lagi...

    Pas tu barulah dijamin masuk syurga dan nama tertera pada Kjaan langit...

  • Con
    2:48 PM  

    Bila Si Pin ni nak buat pengumuman resign macam Rasul Melayu.

  • Anonymous
    4:14 PM  

    hey nice posts i added you to my bookmarks

    Just wanted to say everything you posted was a good read.
    Its nice too see that some people create decent and entertaining blogs, yours kept me reading for well over 10 minutes.

    Thanks!

  • sejagat
    10:38 PM  

    Oooit Ayah Pig ko kat mana? Kalau ko BENAR kenapa perlu lari dan main nyorok2? Apa2 hal, ko mintak tolong jer KERAJAAN LANGIT ko tuh!
    Dah TERBUKTI ko penakut kerana dipihak yang SALAH... Apa kata kita pakat ramai2 bunuh saja semua pengikut AYAH PIG,tengok AYAH PIG kluar ke tidak..dan KERAJAAN LANGIT diorang tuh tolong ke tidak.. Diorang mesti suka punya sebab dapat bertemu TUHAN diorang di KERAJAAN LANGIT. Lagi pun diorangkan ADA PAS dan KERAKYATAN KERAJAAN LANGIT. Confirm diorang suka.Lagi cepat lagi diorang suka..

Design by Amanda @ Blogger Buster