Antara gambar yang sempat dikirimkan kepada saya.  

Thursday, August 18, 2005

Hasil karya http://www.shahvedder.com/ - Pin Guevera

Nama ayah Pin dalam bahasa Inggeris Pin Daddy.

Wajah guru Pin Vader.

P/S : Jika anda mastering dalam superimpose anda bolehlah mengirimkan gambar anda melalui e-mail saya di ayah.pin@gmail.com. Saya akan memaparkannya jika saya dapati ia sesuai dan menarik. Terima kasih saya ucapkan kepada pengirim gambar ini... Klik sini jika ingin melihat lebih lanjut lagi hasil sumbangan ahli anti ayah Pin..

AddThis Social Bookmark Button

13 comments: to “ Antara gambar yang sempat dikirimkan kepada saya.

  • Anonymous
    11:33 AM  

    aku dah baca blog theskykingdom tu..antara yang disebut oleh penulis itu adalah sikap ayah pin yang berlaku adil di antara agama2 yang ada kat dunia nih..tak tahulah di mana adilnya bila ayah pin sendiri pakai nama Islam -ariffin mohamad-..adilkah dia kat penganut agama lain?..bodoh ayah pin nih..banyak sangat makan taik hidung.

  • Anonymous
    2:18 PM  

    Hey, there what a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

    I have a diabetes drug site. It pretty much covers diabetes drug related stuff.

    Come and check it out if you get time :)

  • Anonymous
    2:48 PM  

    Aku rasa kalau nak tangkap ayah pin tu pun tangkap secara rahsia. Sebab kalau terang2 nak bawak naik court susah jer pikir akta apa nak pakai. Baik cekup pastu taruk kat memana biar tak timbul2 dah. Kalau bagi kat UTK nie sure melekat tiga peluru kat dahi nanti.

  • Anonymous
    3:31 PM  

    Hanya orang yg terlalu bodoh sahaja yg akan mengaku seorang kaki judi dan orang malas sebagai ketua agama atau pemimpin

  • Anonymous
    3:33 PM  

    hanya orang yg terlalu bodoh dan lemah akal sahaja yg akan mengaku seseorang yg kuat berjudi dan membuang masa sebagai ketua agama atau pemimpin.

  • Anonymous
    5:11 AM  

    aku rasa dia dah pun dibunuh oleh special unit... tp gomen cover kata missing sbb takde peruntukan undang2 utk bunuh dia. tp takpe la, ikut undang2 islam mmg patut lama kene bunuh dah... bukan saje murtad, siap rosakkan org lain plak tu. dia dan pengikut2 dia aku rasa confused dgn ilmu astral travelling la...

  • abdullahjones
    9:20 PM  

    pin daddy..hahhahahaha.

  • Anonymous
    12:54 PM  

    apanama ni. PDRM tak boleh tangkap ayah pin? Tak tahu dia bersembunyi di mana? Di langit ke? Ayah Pin ni sudah menjadi 'folk hero' Terengganu. MB Jusoh ni tak guna. Pak Lah, pecat dia sekarang. Bodoh!

  • Anonymous
    7:32 PM  

    Ayah Pin dah jadi angkasawan pertama Malaysia.

    dia dah naik ke Langit!

  • Anonymous
    7:36 PM  

    Ayah Pin lari ke Siam!
    Elok benar lah tu.
    Boleh buat teko dan periok Cap Buaya yang terkenal tu.

  • Anonymous
    9:59 AM  

    ntahla.....tapi yang aku heran, dah lama wujud tuu....... sejak tahun 1982. perghh...... boleh gak survive selama 23 tahun tanpa diketahui....... mak aii.

  • Anonymous
    3:51 PM  

    kill the man!

  • Anon
    1:27 AM  

    hai sy dari masa depan, Ayah Pin mmg femes walaupun dah lama meninggal

Design by Amanda @ Blogger Buster