PERHATIAN..  

Sunday, August 07, 2005

Perhatian!!..
*
Kalau JHEAT nak tangkap ayah Pin, Pihak JHEAT terpaksa berhadapan dengan pengikutnya yang berbaris depannya tuh.. Ganaz giler yang depan tuh saya ingat mesti Rosli (orang kanan Ayah Pin) yang terlalu taksub sehingga keluar tanduk.
*
**
Memandangkan sambutan di dalam web blog ini amat.. amat.. amat.. memberangsangkan (kiraan dari tarikh 29/7/2005 sehingga sekarang (05/08/2005) secara purata ada lebih kurang 13,000 impression, Webmaster sekarang ini sedang membuat pemuka Blog yang baru dan lebih ringan untuk dilayari... Insyaallah segala update akan saya letakkan semuanya disitu.. Lebih cun lah pendek kata. Kalau tak cun nanti saya akan letakkan disini balik.. OK?? Minta maaf sekali lagi. Bagi yang sudah menempah VCD contact saya balik dengan disertakan nombor transaction untuk bukti pembelian. Tukang burn VCD sekarang nie sedang demam "alah asap (jerebu)" yang terjadi pada ibu negara baru-baru ini. Hantar e-mail anda di ayah.pin@gmail.com. Seribu kemaafan sekali lagi di pinta. Kerjasama anda amat dihargai.... Kalau tak setuju jugak nanti ayah Pin akan meng"FIRE" anda....

AddThis Social Bookmark Button

10 comments: to “ PERHATIAN..

  • Anonymous
    3:10 PM  

    kelakar aa gambar ultrapin dan darth pin tuh ..hahahah

  • jiwakitamerdeka
    4:16 PM  

    TQ krn laman web ini mmbrikn maklumat yg latest....mngnai ajaran sesat yang top di negara kita. Truskan prjuangan.....
    http://jiwakitamerdeka.blogspot.com

  • Anonymous
    2:37 PM  

    VCD Ayah Pin ni berapa ringgit? and berapa lama penghantarannya?

  • Anonymous
    9:54 PM  

    Uiks..buruk giler muke org tue kerepot ni....mmg xde cahaye keimanan langsung..tuhan ape kejadahnye....boleh bla lerrrr....Insaflahh wahai pengikut2 org tue ni.

  • Anonymous
    11:02 AM  

    Memang le tak de cahaya keimanan psal dia tu kapir.. mcm juga kau tengok muka sami vellu

  • Anonymous
    11:30 AM  

    hahahaha mcm poookie gambar2 berkenaan.. berjaye memintas tali pusat aku!

  • Anonymous
    6:09 PM  

    Arr..yerlaa..mcm mane nak dapatkan vcd ayah pin tu ?? berape harga ? dan berapa hari penghantarannyer ??
    Btw blog ni memang best, sebab sume latest story punyer..Sampai aku dok kat opis pun tak jadi buat keje, bace citer ayahpin pundek ni punye pasal..haha..Bile la nak dapat org tua nak mampus ni..
    Kalau aku dapat kompem buat sambal belacan @ AYAH PIN MASAK LEMAK CILI API..SPECIAL HIDANGAN UTK PENGIKUT DIA..hakhakhak

  • Anonymous
    1:44 AM  

    vcd ayah pin terlampau ada tak?
    ada berapa episod....kalau boleh aku nak langgan semua....

  • Anonymous
    1:47 AM  

    CEH..ape ler kau ni..orang tua kerepot ni punya vcd pun kau nak tengok juga ke...lebih baik aku tengok wayang...piraaaaaaaaahhhhh..

  • Anonymous
    1:03 PM  

    baik baik kutuk ayah pin tu...entah entah dia ada kat belakang...dia jadi PIN...TU

Design by Amanda @ Blogger Buster